مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-14سياسي

فارس من| وعده چندین باره نماینده نوشهر برای بازدید از روستای انارور


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای انارور در اولویت بعدی بازدید قرار دارد و به زودی از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی می کنیم و این بازدید در اولین فرصت این اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  نیز به همراه داشت.

وی با اعلام اینکه به همه روستاها سر خواهیم زد، گفت: روستای انارور نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد و به زودی از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی می کنیم که در اولین فرصت این اتفاق می افتد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بیان کرد: در این بازدیدها نمایندگان ادارات مختلف از دستگاه های خدماتی برق، آب، گاز گرفته تا بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و سایر حضور دارند و از نزدیک حل مسائل و مشکلات روستاها را در دستور کار خود قرار می دهند.

این مسؤول با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد روستاهای حوزه انتخابیه را بازدید و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کردیم، اضافه کرد: معضل عمده روستاییان در این بازدیدها اجرای طرح هادی روستایی بوده که مطالعه جدی روی آنها انجام نشده است و به جای اینکه گره از مشکلات کشاورزان و روستاییان باز کند آنان  را در منگنه قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وعده چندین باره نماینده نوشهر برای بازدید از روستای انارور

فارس من| وعده چندین باره نماینده نوشهر برای بازدید از روستای انارور